Monday, January 2

相机拍卖之3

我在Yahoo!拍卖网上的Olympus相机终于成功交易完毕。一共有三次的出价(包括底价),成绩符合预期。整个拍卖的交收算是顺利,我是约对方在九龙塘火车站做交收。事前双方已经交换了手提电话号码,所以相认也没出什么问题。

Yahoo!的拍卖网站确实比其他两个网站有效一点。到拍卖总结为此,一共有320多个浏览,并有
8个对价格的跟踪。(连我Rollei的Posting都有130多个浏览,但没有出价)。

现在的遗留问题是我把我的MSN ID及手机都给了替我买Olympus相机的这位小姐,而她好像比较空闲,所以她不时都MSN我,并已经在交易后打了两次电话给我问我关于用相机的问题。

3 comments:

mokee said...

typical scope creep...

Anonymous said...

it's good for you...

i think she may not be up to your standard

otherwise... you will tell the same experience differently... :)

i think you could have created another id (e-mail or msn or messenger, etc.) just for trading purpose

but i can't think of a good way to hide the phone number...

anyway, u can always "appear offline"...

Anonymous said...

suggestion:

u should put your own photo for your rollei entry

perhaps it will generate more bids and strike a deal... :)